Plakat rozmieszczenia gości Ti Amo

Plakat rozmieszczenia gości, to obowiązkowy dodatek na każdej sali weselnej. Plakat drukowany jest na unikatowym, włoskim papierze pochodzącym z recyklingu - co sprawia, że idealnie pasuje do uroczystości w minimalistycznym, naturalnym stylu.

Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści
Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika
Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h
Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień
Masz pytania - zadzwoń 882 113 663
Zobacz jak złożyć zamówienie

Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści
Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika
Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h
Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień
Masz pytania - zadzwoń 882 113 663
Zobacz jak złożyć zamówienie

Rozmiar plakatu
110,50 zł
Brutto
Ilość

Informacje o produkcie

Czas realizacji to 7 dni roboczych od akceptacji projektu

Plakat rozmieszczenia gości, to obowiązkowy dodatek, który w połączeniu z winietkami oraz numerami stołów, znacznie ułatwia komunikację na sali weselnej
- każdy z gości z łatwością odnajdzie swoje miejsce przy stoliku.
Plakat drukowany jest na unikatowym, włoskim papierze pochodzącym z recyklingu - co sprawia, że idealnie pasuje do uroczystości w minimalistycznym, naturalnym stylu.
Na plakacie poza listą gości nadrukować możemy Wasze imiona, datę ślubu oraz kilka słów powitalnych dla Waszych gości.
Plakat dostępny jest w dwóch rozmiarach - 50x70 cm oraz 61x91 cm. W cenę plakatu nie jest wliczona ramka.

Najważniejsze informacje o Kolekcji Ti Amo

Kolekcję Ti Amo Ecru wykonaliśmy na unikatowym, włoskim papierze. Wybrany przez nas papier posiada niepowtarzaną fakturę z delikatnymi wtrąceniami, które podkreślają to, iż pochodzi on z recyklingu.
Odcień delikatnego koloru ecru sprawia, że wykonane cyfrowo nadruki świetnie odcinają się i są bardzo czytelne.

Personalizacja zamówienia

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie.
Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem
Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 48h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły realizacji bezpośrednio z naszym grafikiem.
Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia.
Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze).

Pobierz formularz personalizacji planu rozmieszczenia gości
Dokup usługę ekspres

Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze.
W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie.
Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.

Etapy zamówienia

Krok 1
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się̨ z informacjami zawartymi w opisie produktu. Zwróć szczególną uwagę̨ na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam najważniejsze informacje w jaki sposób będzie przebiegała realizacja zamówienia konkretnego produktu oraz szczegóły dotyczące personalizacji.

Krok 2
Dodaj do koszyka produkty w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).

Krok 3
Sfinalizuj zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. W komentarzu do zamówienia wpisz datę uroczystości.

Krok 4
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres mailowy przesłane zostanie potwierdzenie zamówienia.