W sprawach dotyczących zwrotów, reklamacji lub rezygnacji prosimy o kontakt tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail z adresem: reklamacje@weddingconcept.pl
Wiadomości wysłane na inny adres mogą nie będą uwzględniane!
Zwroty
Jeśli z jakichkolwiek przyczyn chciałbyś/chciałabyś zwrócić zamówiony towar (niepersonalizowany), możesz to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy nadać przesyłkę na adres FARGO Sp. z o.o., ul. Głowackiego 23, 32-300 Olkusz
W przesyłce muszą się znaleźć: - towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie noszący śladów użytkowania
- pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu (do pobrania tutaj)
- dokument zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej) - dołączony jest do KAŻDEJ przesyłki, w przezroczystym kangurku wraz z ulotką sklepu
Każda paczka ze zwrotem towaru, która trafia do Sprzedawcy, sprawdzana jest pod kątem poprawności dokumentów oraz stanu odesłanych towarów (prosimy o solidne zapakowanie przesyłki).
Sprzedawcy przysługuje 14 dni kalendarzowych na zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty.
Klient nie może ubiegać się o zwrot wyższego kosztu za transport, niż najtańszy z proponowanych przez Sprzedawcę.
Sprzedawca nie przyjmuje paczek pobraniowych.
Przedsiębiorców, składających zamówienia towarów w dużych ilościach (np. pokrowce na krzesła, kokardy, bieżniki itp.) prosimy o składanie próbnego zamówienia jednej sztuki w celu sprawdzenia rozmiaru i koloru. Towary te sprowadzane są na indywidualne zamówienie i nie podlegają zwrotowi.
*Dotyczy osób fizycznych
Produkty personalizowane, tj. zaproszenia ślubne, winietki, numery stolików oraz pozostałe produkty należące do kategorii "Papeteria ślubna" nie podlegają zwrotowi. Produkty te są nieprefabrykowane i produkowane według konkretnej specyfikacji konsumenta.
W sprawach dotyczących rezygnacji prosimy o kontakt tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail z adresem: reklamacje@weddingconcept.pl
Reklamacje
Wszystkie towary zakupione w sklepie WeddingStore.pl objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
W razie wykrycia jakiejkolwiek wady lub też innego rodzaju niezgodności z zawartą umową prosimy o wypełnienie formularza.
W pierwszej kolejności prosimy o dokładne zdjęcia oraz opis wykrytego problemu/reklamacji drogą mailową na reklamacje@weddingconcept.pl
W przesyłce muszą się znaleźć:
- towar w stanie umożliwiającym jego oględziny (niezabrudzony, nieuszkodzony)
- formularz reklamacyjny wraz z podpisem (do pobrania tutaj)
- dokument zakupu (np. paragon z kasy fiskalnej) - dołączony jest do KAŻDEJ przesyłki, w przezroczystym kangurku wraz z ulotką sklepu
W sprawach dotyczących reklamacji prosimy o kontakt tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail z adresem: reklamacje@weddingconcept.pl
Reklamacje zgłaszane telefonicznie lub w mediach społecznościowych nie będą przyjmowane, gdyż nie jest to prawidłowy sposób ich zgłaszania.
Rezygnacje z zamówień
W przypadku chęci zrezygnowania ze złożonego zamówienia prosimy o bezzwłoczny kontakt z obsługą sklepu. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane odbędzie się to bez żadnych dodatkowych opłat.
Wyjątkiem są zamówienia, w których przygotowywane są projekty graficzne (dział papeteria ślubna). W przypadku takich zamówień rezygnacja z realizacji po przygotowaniu przez naszego grafika projektu wiąże się ze zryczałtowaną opłatą administracyjno - projektową w wysokości 100 zł.
W sprawach dotyczących rezygnacji prosimy o kontakt tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail z adresem: reklamacje@weddingconcept.pl