Wyjątkowe zaproszenia ślubne z kolekcji Dusty Blue składają się z dwóch, osobnych kart, które wykonane zostały z różnych papierów. Ręcznie nakładane złoto dodaje zaproszeniom subtelnego blasku.
Wyjątkowe zaproszenia ślubne z kolekcji Dusty Blue składają się z dwóch kart, połączonych ze sobą ozdobnym nitem. Całość tworzy niezwykle spójną i modną paletę kolorów.
Widocznie na zdjęciach winietki mają format pojedynczej karteczki. Dostępne są w trzech, niezwykle modnych kolorach (dusty blue, beżowy oraz klasyczny - śmietankowo-biały). Ręcznie nakładane złotko jest pięknym detalem.
Winietki w kolekcji Dusty Blue wykonane zostały z bardzo jakościowych papierów. Dostępne są trzy wersje kolorystyczne (dusty blue, beż oraz jasna śmietanka).
Winietki weselne, czyli niezwykle praktyczny dodatek. est to również piękna ozdoba stołu weselnego. Dostępne w trzech wersjach kolorystycznych (dusty blue, beżowe oraz śmietankowe) karteczki umieszczone mogą zostać w naturalnym drewienku.
Menu weselne, czyli informacyjna karta, dzięki której Wasi goście mogą sprawdzić jakie pyszności zostały dla nich przygotowane. W kolekcji Dusty Blue menu wykonane zostało z trzech wysokogatunkowych papierów.
Dostępne w trzech wersjach kolorystycznych menu z kolekcji Dusty Blue. Ręcznie wykonane złocenie na brzegach menu podkreśla indywidualny charakter dodatków kolekcji i nadaje delikatnego blasku.
Stojące menu do doskonała dekoracja stołu weselnego. Ręczne złocenie na brzegach nadaje delikatnego blasku i podkreśla indywidualny charakter papeterii.
Zawieszki na alkohol, czyli niezwykła dekoracja stołu weselnego. W kolekcji Dusty Blue zawieszki wykonane zostały z trzech, wysokiej jakości papierów barwionych w masie (beżowy, dusty blue oraz śmietankowy).
Numery dostępne są w trzech kolorach (beżowy, dusty blue oraz śmietankowy). Wysokiej jakości papiery barwione w masie oraz minimalistyczny styl sprawiają, że całość jest bardzo czytelna.
Komplet zawieszek (20 szt.) z kolekcji Dusty Blue to świetnia dekoracja stołu weselnego. Zawieszki dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych (beżowy, śmietankowy oraz dusty blue).
Pudełeczka mają kształt kopułki i wykonane zostały z papieru czerpanego EKO. Do pudełek dołączany jest jutowy sznureczek oraz bilecik (dostępny w trzech wersjach kolorystycznych).
Kwadratowe pudełeczka wykonane zostały z papieru czerpanego EKO. Do pudełek dołączany jest jutowy sznureczek oraz bilecik (dostępny w trzech wersjach kolorystycznych - beżowy, dusty blue oraz śmietankowy).
Etykiety w kolekcji Dusty Blue dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych (śmietankowe, beżowe oraz dusty blue). Całość prezentuje się bardzo elegancko i romantycznie. Wasi goście z pewnością docenią dbałość o każdy szczegół na sali weselnej.
Karty rozmieszczenia gości to niezwykle praktyczny dodatek. Pierwsza warstwa kart wykonana została ze śmietankowego papieru, podkładka dostępna jest natomiast w dwóch kolorach: beżowym oraz dusty blue.
Pudełka na ciasto weselne z kolekcji Dusty Blue to doskonałe opakowanie, dzięki którym w elegancki sposób podziękujecie weselnym gościom za przybycie. Karteczka z podziękowaniem dostępna jest w trzech wersjach kolorystycznych.
Pudełka na ciasto weselne z kolekcji Dusty Blue to doskonałe opakowanie, dzięki którym w elegancki sposób podziękujecie weselnym gościom za przybycie. Karteczka z podziękowaniem dostępna jest w trzech wersjach kolorystycznych.
W kolekcji Dusty Blue, okładka księgi wykonana została z papieru czerpanego EKO Kraft - co idealnie wpasowuje się w styl boho wedding. Na okładce wyklejana jest personalizowana karta, wykonana z dwóch warstw wysokiej jakości papierów.
Pudełko na koperty to niezwykle praktyczny dodatek. Personalizowana etykieta na froncie pudełka wykonana została z dwóch warstw papieru. Dodatkowego blasku całości dodać może ręcznie nakładane złocenie na brzegach podkładki.
Krok 1 Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 2 Kliknij w koszyk i złóż zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. Warto w komentarzu do zamówienia wpisać datę uroczystości.
Krok 3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na e-mail. Następnie w ciagu 24 godzin skontaktuje się z Tobą opiekun zamówienia i ustali szczegóły dotyczące personalizacji.
Warto wiedzieć
Indywidalne podejście Wybierając WeddingConcept.pl wybierasz jakość - każde zamówiene jest realizowane w sposób indywidualny. Realizają Twojej papeterii zajmie się profesjonalny grafik, który przygotuje dla Ciebie projekt i wizualizację.
Jakość Posiadamy nowoczesny park maszynowy obsługiwany cyfrowo. Każde zamówienie jest przez nas sprawdzane pod kątem jakości wykonania na kolejnych etapach realizacji. Działamy w branży weselnej już blisko 12 lat w trakcie których zrealizowaliśmy ponad 60 tysięcy zamówień!
Zawsze na czas Priorytetem jest dla nas dostarczenie zamówienia na czas. Dlatego prosimy o podwanie daty podczas składania zamówienia oraz zwrócenie uwagi na czas realizacji każdego z produktów. Sprawna komunikacja między nami, a Tobą (mailowa lub telefoniczna) to podstawa!
Bezpieczna wysyłka Każda przesyłka jest przez odpowiednio zabezpieczona wewnątrz i na zewnątrz. Przesyłki wysyłamy tylko sprawdzonymi firmami kurierskimi - DHL, GLS oraz InPost. Swoje zamówienie możesz również odebrać od nas osobiście - zapraszamy na kawę :)
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie. Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia. Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze). W cenę produktu wliczony jest jeden projekt. Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym). Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń. W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie. Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.