Plan rozmieszczenia gości w takiej formie świetnie prezentuje się umieszczony na lustrze lub postawiony na mini sztalugach, bezpośrednio na stolikach. Praktyczny dodatek, który wraz z winietkami znacznie ułatwi komunikację na sali weselnej. Całość idealnie wpisuje się w styl glamour.
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Informacje o produkcie
Czas realizacji to 7 dni
roboczych od akceptacji projektu
Wykonane z dwóch warstw papieru, karty rozmieszczenia gości to świetna dekoracja sali weselnej, ale również niezwykle praktyczny dodatek. Plan rozmieszczenia gości w takiej formie świetnie prezentuje się umieszczony na lustrze lub postawiony na mini sztalugach, bezpośrednio na stolikach. Karty można również przymocować w formie girlandy na sznurku. Pierwsza warstwa kart wykonana została z białego, satynowanego papieru. Na tej właśnie karcie drukujemy listę gości oraz motyw kropek, na który naniesiona zostaje błyszcząca folia. Podkładka wykonana została z lustrzanego papieru. Całość idealnie wpisuje się w styl glamour. Praktyczny dodatek, który wraz z winietkami znacznie ułatwi komunikację na sali weselnej.
Najważniejsze informacje o Kolekcji Shine kropki
Kolekcja Shine kropki powstała w oparciu o ponadczasowe połączenie bieli i złota. Wysokiej jakości, włoskiej produkcji papier, błyszcząca folia oraz sam wzór kropeczek tworzą bardzo uniwersalną kompozycję. Niezwykle elegancki styl glamour, który z pewnością zachwyci Waszych gości. Właśnie ta kolekcja sprawdzi się idealnie dla osób, które mają problem z doborem papeterii do wystroju sali - biel i złoto sprawdzą się wszędzie.
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie.
Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem
Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 48h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły realizacji bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia.
Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze).
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze.
W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie.
Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.
Wymiary
158x220 cm
Gramatura papieru
600g (łączna)
Kolor papieru
Biały
Ilość zadrukowanych stron
Zadruk jednostronny
Etapy zamówienia
Krok 1
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się̨ z informacjami zawartymi w opisie produktu. Zwróć szczególną uwagę̨ na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam najważniejsze informacje w jaki sposób będzie przebiegała realizacja zamówienia konkretnego produktu oraz szczegóły dotyczące personalizacji.
Krok 2
Dodaj do koszyka produkty w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 3
Sfinalizuj zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. W komentarzu do zamówienia wpisz datę uroczystości.
Krok 4
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres mailowy przesłane zostanie potwierdzenie zamówienia.
Zobacz pozostałe 18 produktów z tej samej kategorii
Krok 1 Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 2 Kliknij w koszyk i złóż zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. Warto w komentarzu do zamówienia wpisać datę uroczystości.
Krok 3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na e-mail. Następnie w ciagu 24 godzin skontaktuje się z Tobą opiekun zamówienia i ustali szczegóły dotyczące personalizacji.
Warto wiedzieć
Indywidalne podejście Wybierając WeddingConcept.pl wybierasz jakość - każde zamówiene jest realizowane w sposób indywidualny. Realizają Twojej papeterii zajmie się profesjonalny grafik, który przygotuje dla Ciebie projekt i wizualizację.
Jakość Posiadamy nowoczesny park maszynowy obsługiwany cyfrowo. Każde zamówienie jest przez nas sprawdzane pod kątem jakości wykonania na kolejnych etapach realizacji. Działamy w branży weselnej już blisko 12 lat w trakcie których zrealizowaliśmy ponad 60 tysięcy zamówień!
Zawsze na czas Priorytetem jest dla nas dostarczenie zamówienia na czas. Dlatego prosimy o podwanie daty podczas składania zamówienia oraz zwrócenie uwagi na czas realizacji każdego z produktów. Sprawna komunikacja między nami, a Tobą (mailowa lub telefoniczna) to podstawa!
Bezpieczna wysyłka Każda przesyłka jest przez odpowiednio zabezpieczona wewnątrz i na zewnątrz. Przesyłki wysyłamy tylko sprawdzonymi firmami kurierskimi - DHL, GLS oraz InPost. Swoje zamówienie możesz również odebrać od nas osobiście - zapraszamy na kawę :)
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie. Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia. Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze). W cenę produktu wliczony jest jeden projekt. Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym). Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń. W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie. Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.