Czas realizacji to 7 dni
roboczych od akceptacji projektu
Numery stołów to niezwykle praktyczny dodatek, który w połączeniu z winietkami oraz planem rozmieszczenia gości znacznie ułatwi komunikację na sali weselnej. Dzięki nim uniknięcie zbędnego zamieszczania i stresu. Numery wykonane zostały z barwionego w masie, granatowego papieru. Ponadczasowy wzór kropek w połączeniu z błyszczącą folią sprawia, że papeteria jest bardzo efektowna ale też uniwersalna. Numery posiadają precyzyjne przetłoczenie, dzięki któremu postawienie ich na stole jest niezwykle proste. Sama numeracja nadrukowana została po obu stronach.
Personalizacja zamówienia
Po złożeniu zamówienia w ciągu 48h otrzymacie link do kreatora papeterii ślubnej - podacie w nim zakres numerków do nadruku lub zgłosicie uwagi do grafika.
Edycja niektórych produktów ze względu na ich złożoność (np. menu, zaproszenia) wymagają edycji przy pomocy laptopa, komputera lub tabletu. Jeśli napotkacie jakiekolwiek trudności podczas edycji w kreatorze przygotowany został przez nas specjalny komunikator do kontaktu z grafikiem.
Krok 1
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się̨ z informacjami zawartymi w opisie produktu. Zwróć szczególną uwagę̨ na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam najważniejsze informacje w jaki sposób będzie przebiegała realizacja zamówienia konkretnego produktu oraz szczegóły dotyczące personalizacji.
Krok 2
Dodaj do koszyka produkty w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 3
Sfinalizuj zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. W komentarzu do zamówienia wpisz datę uroczystości.
Krok 4
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres mailowy przesłane zostanie potwierdzenie zamówienia.
Zobacz pozostałe 17 produktów z tej samej kategorii
Krok 1 Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 2 Kliknij w koszyk i złóż zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. Warto w komentarzu do zamówienia wpisać datę uroczystości.
Krok 3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na e-mail. Następnie w ciagu 24 godzin skontaktuje się z Tobą opiekun zamówienia i ustali szczegóły dotyczące personalizacji.
Warto wiedzieć
Indywidalne podejście Wybierając WeddingConcept.pl wybierasz jakość - każde zamówiene jest realizowane w sposób indywidualny. Realizają Twojej papeterii zajmie się profesjonalny grafik, który przygotuje dla Ciebie projekt i wizualizację.
Jakość Posiadamy nowoczesny park maszynowy obsługiwany cyfrowo. Każde zamówienie jest przez nas sprawdzane pod kątem jakości wykonania na kolejnych etapach realizacji. Działamy w branży weselnej już blisko 12 lat w trakcie których zrealizowaliśmy ponad 60 tysięcy zamówień!
Zawsze na czas Priorytetem jest dla nas dostarczenie zamówienia na czas. Dlatego prosimy o podwanie daty podczas składania zamówienia oraz zwrócenie uwagi na czas realizacji każdego z produktów. Sprawna komunikacja między nami, a Tobą (mailowa lub telefoniczna) to podstawa!
Bezpieczna wysyłka Każda przesyłka jest przez odpowiednio zabezpieczona wewnątrz i na zewnątrz. Przesyłki wysyłamy tylko sprawdzonymi firmami kurierskimi - DHL, GLS oraz InPost. Swoje zamówienie możesz również odebrać od nas osobiście - zapraszamy na kawę :)
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie. Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia. Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze). W cenę produktu wliczony jest jeden projekt. Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym). Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń. W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie. Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.