Plakat rozmieszczenia gości to idealny dodatek oraz dekoracja sali weselnej. W kolekcji Our Journey EKO drukowany jest na papierze czerpanym EKO Kraft o gramaturze 250g. Wzór mapy świata sprawia, że plakat będzie doskonałą dekoracją sali weselnej.
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Informacje o produkcie
Czas realizacji to 7 dni
roboczych od akceptacji projektu
Plakat rozmieszczenia gości to idealny dodatek oraz dekoracja sali weselnej. W połączeniu z winietkami oraz numerami stołów, znacznie ułatwia komunikację na sali weselnej - każdy z gości z łatwością odnajdzie swoje miejsce przy stoliku. Plakat w kolekcji Our Journey EKO drukowany jest na papierze czerpanym EKO Kraft o gramaturze 250g. Wzór mapy świata sprawia, że plakat będzie doskonałą dekoracją sali weselnej. Poza grafiką oraz listą gości z podzialem na stoły, na plakacie umieścić możemy Wasze imiona oraz datę ślubu. Plakat dostępny jest w dwóch rozmiarach - 50x70 cm oraz 61x91 cm. W cenę plakatu nie jest wliczona ramka.
Najważniejsze informacje o Kolekcji Our Journey EKO
Kolekcja Our Journey dedykowana jest dla par, które uwielbiają podróże. Papier czerpany EKO, z którego wykonana została papeteria podkreśla jej naturalny charakter. Kolekcja Our Journey to idealny wybór zarówno dla osób, które szukają papeterii ślubnej retro, jak i tych, którym marzą się po prostu mniej typowe zaproszenia ślubne. Istotne jest również to, że nie musicie być zapalonymi podróżnikami - dzień ślubu to jednocześnie pierwszy dzień waszej najwspanialszej podróży.
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie.
Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem
Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 48h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły realizacji bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia.
Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze).
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze.
W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie.
Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.
Etapy zamówienia
Krok 1
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się̨ z informacjami zawartymi w opisie produktu. Zwróć szczególną uwagę̨ na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam najważniejsze informacje w jaki sposób będzie przebiegała realizacja zamówienia konkretnego produktu oraz szczegóły dotyczące personalizacji.
Krok 2
Dodaj do koszyka produkty w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 3
Sfinalizuj zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. W komentarzu do zamówienia wpisz datę uroczystości.
Krok 4
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres mailowy przesłane zostanie potwierdzenie zamówienia.
Zobacz pozostałe 17 produktów z tej samej kategorii
Krok 1 Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 2 Kliknij w koszyk i złóż zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. Warto w komentarzu do zamówienia wpisać datę uroczystości.
Krok 3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na e-mail. Następnie w ciagu 24 godzin skontaktuje się z Tobą opiekun zamówienia i ustali szczegóły dotyczące personalizacji.
Warto wiedzieć
Indywidalne podejście Wybierając WeddingConcept.pl wybierasz jakość - każde zamówiene jest realizowane w sposób indywidualny. Realizają Twojej papeterii zajmie się profesjonalny grafik, który przygotuje dla Ciebie projekt i wizualizację.
Jakość Posiadamy nowoczesny park maszynowy obsługiwany cyfrowo. Każde zamówienie jest przez nas sprawdzane pod kątem jakości wykonania na kolejnych etapach realizacji. Działamy w branży weselnej już blisko 12 lat w trakcie których zrealizowaliśmy ponad 60 tysięcy zamówień!
Zawsze na czas Priorytetem jest dla nas dostarczenie zamówienia na czas. Dlatego prosimy o podwanie daty podczas składania zamówienia oraz zwrócenie uwagi na czas realizacji każdego z produktów. Sprawna komunikacja między nami, a Tobą (mailowa lub telefoniczna) to podstawa!
Bezpieczna wysyłka Każda przesyłka jest przez odpowiednio zabezpieczona wewnątrz i na zewnątrz. Przesyłki wysyłamy tylko sprawdzonymi firmami kurierskimi - DHL, GLS oraz InPost. Swoje zamówienie możesz również odebrać od nas osobiście - zapraszamy na kawę :)
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie. Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia. Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze). W cenę produktu wliczony jest jeden projekt. Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym). Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń. W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie. Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.