Kwadratowe pudełeczka na prezenty Our Journey EKO (10 sztuk)
Do kwadratowego pudełeczka wystarczy włożyć kilka cukierków lub inny prezent i podstawić obok talerzyka. Na bilecikach w kolekcji Our Journey nadrukowany został motyw retro kompasu.
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Informacje o produkcie
Czas realizacji to 7 dni
roboczych od akceptacji projektu
Mini pudełeczka na prezenty dla gości weselnych to doskonała opcja podziękowania za przybycie oraz świetna dekoracja stołu weselnego. Do kwadratowego pudełeczka wystarczy włożyć kilka cukierków lub inny prezent i podstawić obok talerzyka. Na bilecikach w kolekcji Our Journey nadrukowany został motyw retro kompasu. Sam bilecik może pełnić rolę winietki i pomóc w usadzeniu gości przy weselnym stole. W zależności od wybranej podczas składania zamówienia opcji bilecik może być personalizowany (możemy nadrukować krótkie podziękowanie lub nazwisko gościa - zadruk bilecików jest jednostronny) lub pusty.
Najważniejsze informacje o Kolekcji Our Journey EKO
Kolekcja Our Journey dedykowana jest dla par, które uwielbiają podróże. Papier czerpany EKO, z którego wykonana została papeteria podkreśla jej naturalny charakter. Kolekcja Our Journey to idealny wybór zarówno dla osób, które szukają papeterii ślubnej retro, jak i tych, którym marzą się po prostu mniej typowe zaproszenia ślubne. Istotne jest również to, że nie musicie być zapalonymi podróżnikami - dzień ślubu to jednocześnie pierwszy dzień waszej najwspanialszej podróży.
Wymiary
60x55x35 mm
Kolor papieru
EKO Kraft
Ilość zadrukowanych stron
Zadruk jednostronny
Długość sznureczka
ok. 73 cm
Wymiary bilecika
35x60 mm
Etapy zamówienia
Krok 1
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się̨ z informacjami zawartymi w opisie produktu. Zwróć szczególną uwagę̨ na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam najważniejsze informacje w jaki sposób będzie przebiegała realizacja zamówienia konkretnego produktu oraz szczegóły dotyczące personalizacji.
Krok 2
Dodaj do koszyka produkty w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 3
Sfinalizuj zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. W komentarzu do zamówienia wpisz datę uroczystości.
Krok 4
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres mailowy przesłane zostanie potwierdzenie zamówienia.
Zobacz pozostałe 17 produktów z tej samej kategorii
Krok 1 Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 2 Kliknij w koszyk i złóż zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. Warto w komentarzu do zamówienia wpisać datę uroczystości.
Krok 3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na e-mail. Następnie w ciagu 24 godzin skontaktuje się z Tobą opiekun zamówienia i ustali szczegóły dotyczące personalizacji.
Warto wiedzieć
Indywidalne podejście Wybierając WeddingConcept.pl wybierasz jakość - każde zamówiene jest realizowane w sposób indywidualny. Realizają Twojej papeterii zajmie się profesjonalny grafik, który przygotuje dla Ciebie projekt i wizualizację.
Jakość Posiadamy nowoczesny park maszynowy obsługiwany cyfrowo. Każde zamówienie jest przez nas sprawdzane pod kątem jakości wykonania na kolejnych etapach realizacji. Działamy w branży weselnej już blisko 12 lat w trakcie których zrealizowaliśmy ponad 60 tysięcy zamówień!
Zawsze na czas Priorytetem jest dla nas dostarczenie zamówienia na czas. Dlatego prosimy o podwanie daty podczas składania zamówienia oraz zwrócenie uwagi na czas realizacji każdego z produktów. Sprawna komunikacja między nami, a Tobą (mailowa lub telefoniczna) to podstawa!
Bezpieczna wysyłka Każda przesyłka jest przez odpowiednio zabezpieczona wewnątrz i na zewnątrz. Przesyłki wysyłamy tylko sprawdzonymi firmami kurierskimi - DHL, GLS oraz InPost. Swoje zamówienie możesz również odebrać od nas osobiście - zapraszamy na kawę :)
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie. Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia. Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze). W cenę produktu wliczony jest jeden projekt. Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym). Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń. W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie. Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.