

Listy 10 pytań do...
…fotografa, menedżera sali, zespołu, florystki i innych wykonawców. Wybierając się na podpisanie umowy będziesz dokładnie wiedziała, o co pytać, na co się przygotować, by uniknąć niespodzianek.
Harmonogram przygotowań
z którego dowiesz się m.in. kiedy należy zarezerwować termin w USC, zacząć szukać fotografa czy wysłać gościom zaproszenia, by w dniu samego ślubu rumienić się ze szczęścia, a nie stresu.
Budżet weselny
który dzięki gotowym tabelkom do uzupełnienia znacznie ułatwia planowanie kosztów, dzielenie ich na kategorie oraz ogólne pilnowanie budżetu. Dowiesz się również, gdzie warto szukać oszczędności, a na czym zdecydowanie lepiej nie oszczędzać.
Porównanie wykonawców
które za pomocą przejrzystego układu pozwoli Ci zestawić zalety i wady każdego z usługodawców, a ostatecznie - podjąć najlepszą decyzję. Zapisz dane kontaktowe wybranego wykonawcy, cenę, daty kolejnych płatności i wszelkie pozostałe ustalenia.
Stroje Pary Młodej
oraz listy wszelkich dodatków do Waszych strojów. Z nami dowiesz się, jaki model sukni najbardziej pasuje do Twojej sylwetki oraz jakimi prawami rządzi się ubiór ślubny dla Pana Młodego. Porównasz także konkretne modele sukien i garniturów.
Odstresuj się!
dzięki specjalnym stronom antystresowym, quizowi dla Pary Czy pamiętacie, jak to się wszystko zaczęło? i kilku tekstom napisanym z przymrużeniem oka, które pomogą Ci się odstresować i ocalą Was od niejednej sprzeczki!
186 wyjątkowych stron
które w gotowości czekają na Twoje zapiski i dzielnie przyjmą na siebie każdą złość, wątpliwość czy uwagę
Twarda, pastelowa oprawa
bo praktyczne nie musi być brzydkie – organizer ma być nie tylko pomocą w organizacji, ale i piękną pamiątką
Miejsca na Twoje zdjęcia
dzięki czemu organizer stanie się nie tylko kolorową mapą inspiracji, ale także albumem najpiękniejszych wspomnień
Gumka spinająca Organizer
praktyczna – trzyma ślubne zamieszanie w ryzach i piękna – nadaje notatnikowi wymiar pamiętnika
Kolorowe przekładki
wykonane z twardszej tektury ułatwią poszukiwania w gąszczu drogocennych porad i inspiracji
Ozdobna koperta na pamiątki
specjalnie po to, by przechować dla Ciebie to, co niezmiennie wzrusza, by za kilka lat nie umknęło Ci z pamięci
Ręcznie wykonane rysunki
każda strona zaskoczy Cię miłym rysunkowym akcentem wykonanym z myślą o Tobie i Twoich potrzebach
Papier wysokiej jakości
tworzy piękne tło do zapisków każdego rodzaju długopisem czy piórem, dając pole do popisu Twojej kreatywności
Przed złożeniem zamówienia dokładnie przeczytaj opis produktu i zwróć szczególną uwagę na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam wszystkie informacje o przebiegu realizacji oraz dostępnych opcjach personalizacji.
Dodaj do koszyka wybrane produkty. Przy zaproszeniach i winietkach rekomendujemy dokupić kilka sztuk „awaryjnych” – wyślemy je z pustym miejscem do ręcznego wpisania.
Złóż zamówienie, pamiętając o weryfikacji danych kontaktowych i wyborze sposobu dostawy. W ciągu 48 godzin otrzymasz link do kreatora papeterii ślubnej – tam stworzysz swój indywidualny projekt, zobaczysz podgląd oraz będziesz mógł edytować treści i dobierać krój oraz kolor czcionki.
Po akceptacji projektów przechodzimy do druku. Realizacja zajmuje od 3 do 7 dni roboczych. W razie wszelkich pytań lub wątpliwości skontaktujemy się z Tobą.
Każde zamówienie realizuje doświadczony grafik, który przygotuje dla Ciebie spersonalizowany projekt i wizualizację papeterii.
Nasz cyfrowo sterowany park maszynowy oraz 12-letnie doświadczenie gwarantują precyzję oraz bezkompromisową kontrolę na każdym etapie realizacji.
Podaj datę uroczystości przy zamówieniu, a my zadbamy o to, by Twoja papeteria dotarła idealnie na czas.
Solidne opakowanie i sprawdzeni kurierzy (DHL, GLS, InPost). Możesz też odebrać osobiście – zapraszamy na kawę i odbiór z pracowni.
Organizer Panny Młodej Yes, I do! to prawdziwy niezbędnik każdej Panny Młodej - stworzony dla Ciebie, z myślą o Was!
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie.
Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem
Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem.
Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia.
Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze).
W cenę produktu wliczony jest jeden projekt.
Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym).
Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Pobierz formularz personalizacji zaproszeń
Pobierz tabelę personalizaji kopert
Dokup opłatę projektową
Dokup usługę ekspres
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń.
W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie.
Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.
Czcionka Boheme
Czcionka Heart
Czcionka Distant
Czcionka Monte
Czcionka Mirage
Czcionka Cinzel
Czcionka Vintage
Czcionka Cormorant
Czcionka Boheme
Czcionka Heart
Czcionka Distant
Czcionka Monte
Czcionka Mirage
Czcionka Cinzel
Czcionka Vintage
Czcionka Cormorant