Organizer Panny Młodej "Yes, I do!" - okładka w paski

42,90 zł
Brutto
Ilość

Aktualny czas realizacji zamówień to 3-7 dni roboczych

Organizer Panny Młodej Yes, I do! to prawdziwy niezbędnik każdej Panny Młodej - stworzony dla Ciebie, z myślą o Was!

Personalizacja - wydrukujemy Twoją treść
Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika
Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień
Masz pytania - zadzwoń 882 113 663

Zobacz jak złożyć zamówienie

Informacje o produkcie

Czas realizacji to 2 dni

Listy 10 pytań do...
…fotografa, menedżera sali, zespołu, florystki i innych wykonawców. Wybierając się na podpisanie umowy będziesz dokładnie wiedziała, o co pytać, na co się przygotować, by uniknąć niespodzianek.

Harmonogram przygotowań
z którego dowiesz się m.in. kiedy należy zarezerwować termin w USC, zacząć szukać fotografa czy wysłać gościom zaproszenia, by w dniu samego ślubu rumienić się ze szczęścia, a nie stresu.

Budżet weselny
który dzięki gotowym tabelkom do uzupełnienia znacznie ułatwia planowanie kosztów, dzielenie ich na kategorie oraz ogólne pilnowanie budżetu. Dowiesz się również, gdzie warto szukać oszczędności, a na czym zdecydowanie lepiej nie oszczędzać.

Porównanie wykonawców
które za pomocą przejrzystego układu pozwoli Ci zestawić zalety i wady każdego z usługodawców, a ostatecznie - podjąć najlepszą decyzję. Zapisz dane kontaktowe wybranego wykonawcy, cenę, daty kolejnych płatności i wszelkie pozostałe ustalenia.

Stroje Pary Młodej
oraz listy wszelkich dodatków do Waszych strojów. Z nami dowiesz się, jaki model sukni najbardziej pasuje do Twojej sylwetki oraz jakimi prawami rządzi się ubiór ślubny dla Pana Młodego. Porównasz także konkretne modele sukien i garniturów.

Odstresuj się!
dzięki specjalnym stronom antystresowym, quizowi dla Pary Czy pamiętacie, jak to się wszystko zaczęło? i kilku tekstom napisanym z przymrużeniem oka, które pomogą Ci się odstresować i ocalą Was od niejednej sprzeczki!

Poznaj Organizer Panny Młodej

186 wyjątkowych stron
które w gotowości czekają na Twoje zapiski i dzielnie przyjmą na siebie każdą złość, wątpliwość czy uwagę

Twarda, pastelowa oprawa
bo praktyczne nie musi być brzydkie – organizer ma być nie tylko pomocą w organizacji, ale i piękną pamiątką

Miejsca na Twoje zdjęcia
dzięki czemu organizer stanie się nie tylko kolorową mapą inspiracji, ale także albumem najpiękniejszych wspomnień

Gumka spinająca Organizer
praktyczna – trzyma ślubne zamieszanie w ryzach i piękna – nadaje notatnikowi wymiar pamiętnika

Kolorowe przekładki
wykonane z twardszej tektury ułatwią poszukiwania w gąszczu drogocennych porad i inspiracji

Ozdobna koperta na pamiątki
specjalnie po to, by przechować dla Ciebie to, co niezmiennie wzrusza, by za kilka lat nie umknęło Ci z pamięci

Ręcznie wykonane rysunki
każda strona zaskoczy Cię miłym rysunkowym akcentem wykonanym z myślą o Tobie i Twoich potrzebach

Papier wysokiej jakości
tworzy piękne tło do zapisków każdego rodzaju długopisem czy piórem, dając pole do popisu Twojej kreatywności

Etapy zamówienia

1 Krok 1

Przed złożeniem zamówienia dokładnie przeczytaj opis produktu i zwróć szczególną uwagę na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam wszystkie informacje o przebiegu realizacji oraz dostępnych opcjach personalizacji.

2 Krok 2

Dodaj do koszyka wybrane produkty. Przy zaproszeniach i winietkach rekomendujemy dokupić kilka sztuk „awaryjnych” – wyślemy je z pustym miejscem do ręcznego wpisania.

3 Krok 3

Złóż zamówienie, pamiętając o weryfikacji danych kontaktowych i wyborze sposobu dostawy. W ciągu 48 godzin otrzymasz link do kreatora papeterii ślubnej – tam stworzysz swój indywidualny projekt, zobaczysz podgląd oraz będziesz mógł edytować treści i dobierać krój oraz kolor czcionki.

4 Krok 4

Po akceptacji projektów przechodzimy do druku. Realizacja zajmuje od 3 do 7 dni roboczych. W razie wszelkich pytań lub wątpliwości skontaktujemy się z Tobą.


Zobacz, dlaczego warto zamówić właśnie u nas!
🎨

Indywidualne podejście

Każde zamówienie realizuje doświadczony grafik, który przygotuje dla Ciebie spersonalizowany projekt i wizualizację papeterii.

🏭

Najwyższa jakość

Nasz cyfrowo sterowany park maszynowy oraz 12-letnie doświadczenie gwarantują precyzję oraz bezkompromisową kontrolę na każdym etapie realizacji.

Zawsze na czas

Podaj datę uroczystości przy zamówieniu, a my zadbamy o to, by Twoja papeteria dotarła idealnie na czas.

📦

Pewna wysyłka

Solidne opakowanie i sprawdzeni kurierzy (DHL, GLS, InPost). Możesz też odebrać osobiście – zapraszamy na kawę i odbiór z pracowni.

Opinie o WeddingConcept.pl

Magda ★★★★★

"Zaproszenia ślubne piękne, zgodne ze zdjęciami na stronie. Proces personalizacji jest bardzo intuicyjny, a w razie „w” jest dostępna pomoc techniczna. Polecam :)"

Anna ★★★★★

"Świetna jakość papieru i wydruku, składanie zamówienia i realizacja projektu bardzo łatwa, gorąco polecam ❤️"

Aleksandra ★★★★★

"Ładnie zrobione zaproszenia, szybka realizacja, co prawda brałam stosunkowo niedużą ilość, jednak myślę, że jeśli ktoś planuje większą imprezę to odpowiednio wcześniej da się ogarnąć, platforma która jest udostępniana do kontaktu 5/5, bardzo ułatwia. Kontakt z sprzedającym/grafikiem bezproblemowy, poprawki które chciałam nanieść, bez problemu zrealizowano. Trzeba z swojej strony trochę czasu poświęcić, ale warto. Przesyłka bezproblemowa, wzięłam do paczkomatu, zapakowane na tyle dobrze, aby nie uległo zniszczeniu czy zniekształceniu. Z czystym sumieniem polecam."

Asia ★★★★★

"Bardzo polecam! Zamówiłam zaproszenia i dodatki na stół – wszystko piękne, starannie wykonane, dokładnie takie, jak chciałam. Kontakt z obsługą super i szybka realizacja. Na pewno jeszcze skorzystam!"

Justyna ★★★★★

"Najlepsi! Jakość, terminowość, to moje kolejne zamówienie i jestem bardzo zadowolona. Dziękuję."

Jakub ★★★★★

"Polecam w 120%. Obsługa, czas realizacji, jakość wykonania oraz kontakt z klientem na najwyższym poziomie!"

Marta ★★★★★

"Szybka, sprawna obsługa. Piękne wykonanie papeterii: winietki , zawieszki na alkohol, zdrapki ,księga gości,. Zamówiliśmy jeszcze inne elementy, wszystko porządnie zapakowane, ceny bardzo przystępne. Skorzystaliśmy również z rabatu. Serdecznie polecamy!!!"

Marlena ★★★★★

"Ogromny wybór, przepiękne zaproszenia, obsługa klienta na najwyższym poziomie! Kontakt z nimi bezproblemowy, wspaniali i pomocni ludzie. Z pewnością wrócimy do Państwa niebawem po zaproszenia na Chrzest Święty. Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie! :))"

Daria ★★★★★

"Polecam w 100%. Obsługa cierpliwa, szybko wprowadza każdą zmianę. Bardzo prosty sposób personalizacji czy winietek, czy menu . Zamówienie dochodzi na czas, zabezpieczone i bardzo dobrze wykonane. A do tego konkurencyjne ceny."