Mini pudełeczka na upominki dla gości weselnych to idealna opcja podziękowania za przybycie. Subtelny, marmurkowy motyw jest bardzo ponadczasowy, a nietypowy kształt kopułki z pewnością spodoba się Waszym gościom.
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Produkt personalizowany - wydrukujemy Twoje treści Otrzymasz indywidualną wizualizację od grafika Zamów Dzisiaj, a wizualizację wyślemy w ciągu 48h Zrealizowaliśmy już ponad 60 000 zamówień Masz pytania - zadzwoń 882 113 663 Zobacz jak złożyć zamówienie
Informacje o produkcie
Czas realizacji to 7 dni
Mini pudełeczka na upominki dla gości weselnych to idealna opcja podziękowania za przybycie. Pudełka wykonane zostały z papieru czerpanego EKO Kraft. Do środka wystarczy włożyć kilka cukierków czy inny słodycz. Do pudełeczek o kształcie kopułki dołączamy jutowy sznureczek oraz bilecik, który zaleznie od wyboru kombinacji może pozostać pusty lub personalizowany. W przypadku wybory drugiej opcji możemy nadrukować na nim krótkie podziękowanie lub imię i nazwisko gościa - wtedy pudełeczka mogą posłużyć również jako winietki. Bileciki zadrukowywane są jednostronnie. Subtelny, marmurkowy motyw jest bardzo ponadczasowy, a nietypowy kształt kopułki z pewnością spodoba się Waszym gościom.
Najważniejsze informacje o Kolekcji Bohomaz
Kolekcja zaproszeń i dodatków ślubnych BohoMaz doskonale sprawdzi się zarówno na uroczystościach w stylu rustykalnym lub boho, jak i na tych bardziej eleganckich. Marmurkowy wzór (dostępny w trzech wersjach kolorystycznych) jest bardzo uniwersalny i subtelny. Wasi goście z pewnością docenią ponadczasowy charakter papeterii.
Wymiary
60x60x55 mm
Kolor papieru
EKO Kraft
Długość sznureczka
ok. 30 cm
Wymiary bilecika
35x60 mm
Zobacz pozostałe 16 produktów z tej samej kategorii
Krok 1 Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 2 Kliknij w koszyk i złóż zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. Warto w komentarzu do zamówienia wpisać datę uroczystości.
Krok 3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na e-mail. Następnie w ciagu 24 godzin skontaktuje się z Tobą opiekun zamówienia i ustali szczegóły dotyczące personalizacji.
Warto wiedzieć
Indywidalne podejście Wybierając WeddingConcept.pl wybierasz jakość - każde zamówiene jest realizowane w sposób indywidualny. Realizają Twojej papeterii zajmie się profesjonalny grafik, który przygotuje dla Ciebie projekt i wizualizację.
Jakość Posiadamy nowoczesny park maszynowy obsługiwany cyfrowo. Każde zamówienie jest przez nas sprawdzane pod kątem jakości wykonania na kolejnych etapach realizacji. Działamy w branży weselnej już blisko 12 lat w trakcie których zrealizowaliśmy ponad 60 tysięcy zamówień!
Zawsze na czas Priorytetem jest dla nas dostarczenie zamówienia na czas. Dlatego prosimy o podwanie daty podczas składania zamówienia oraz zwrócenie uwagi na czas realizacji każdego z produktów. Sprawna komunikacja między nami, a Tobą (mailowa lub telefoniczna) to podstawa!
Bezpieczna wysyłka Każda przesyłka jest przez odpowiednio zabezpieczona wewnątrz i na zewnątrz. Przesyłki wysyłamy tylko sprawdzonymi firmami kurierskimi - DHL, GLS oraz InPost. Swoje zamówienie możesz również odebrać od nas osobiście - zapraszamy na kawę :)
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie. Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia. Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze). W cenę produktu wliczony jest jeden projekt. Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym). Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń. W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie. Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.