Czas realizacji to 7 dni
roboczych od akceptacji projektu
Złote pudełko na koperty Black Shine kropki to druga z wersji tego praktycznego dodatku. Pudełko wykonane zostało z lustrzanego papieru, dzięki czemu doskonale pasować będzie do uroczystości w stylu glamour. Na front pudełka wyklejana jest etykieta, wykonana z dwóch warstw papieru. Na etykiecie nadrukować możemy Wasze imiona, datę uroczystości oraz podziękowanie. Ponadczasowy motyw kropek w połączeniu z błyszczącą folią oraz wysokogatunkowym,barwionym w masie czarnym papierem tworzy bardzo elegancką kompozycję. Pudełko na koperty to wygodny i bezpieczny sposób na przyjęcie ulubionych prezentów od weselnych gości.
Najważniejsze informacje o Kolekcji Black Shine kropki
Kolekcja Black Shine kropki powstała w oparciu o nowoczesne połączenie głębokiej czerni i złota. Wysokiej jakości, barwiony w masie papier, błyszcząca folia oraz sam wzór kropeczek tworzą bardzo uniwersalną kompozycję. Niezwykle elegancki styl modern glamour, który z pewnością zachwyci Waszych gości. Czarna papeteria jeszcze do niedawna była bardzo kontrowersyjna, dzisiaj chętnie wybierana jest przez Pary, które cenią sobie ponadczasowość i elegancję.
Personalizacja zamówienia
Po złożeniu zamówienia w ciągu 48h otrzymacie link do kreatora papeterii ślubnej - stworzycie w nim swój własny projekt. Zobaczycie tam podgląd, zmienicie treści oraz wybierzecie krój i kolor czcionki.
Edycja niektórych produktów ze względu na ich złożoność (np. menu, zaproszenia) wymagają edycji przy pomocy laptopa, komputera lub tabletu. Jeśli napotkacie jakiekolwiek trudności podczas edycji w kreatorze przygotowany został przez nas specjalny komunikator do kontaktu z grafikiem.
Krok 1
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się̨ z informacjami zawartymi w opisie produktu. Zwróć szczególną uwagę̨ na sekcję Personalizacja zamówienia. Znajdziesz tam najważniejsze informacje w jaki sposób będzie przebiegała realizacja zamówienia konkretnego produktu oraz szczegóły dotyczące personalizacji.
Krok 2
Dodaj do koszyka produkty w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 3
Sfinalizuj zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. W komentarzu do zamówienia wpisz datę uroczystości.
Krok 4
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres mailowy przesłane zostanie potwierdzenie zamówienia.
Zobacz pozostałe 20 produktów z tej samej kategorii
Krok 1 Dodaj do koszyka potrzebną ilość produktów w wybranej kombinacji (w przypadku zaproszeń/winietek zachęcamy do zakupu dodatkowych „awaryjnych” sztuk – wyślemy je z pustym miejscem do ewentualnego ręcznego wypisania).
Krok 2 Kliknij w koszyk i złóż zamówienie – pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu danych kontaktowych oraz sposobu dostawy. Warto w komentarzu do zamówienia wpisać datę uroczystości.
Krok 3 Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na e-mail. Następnie w ciagu 24 godzin skontaktuje się z Tobą opiekun zamówienia i ustali szczegóły dotyczące personalizacji.
Warto wiedzieć
Indywidalne podejście Wybierając WeddingConcept.pl wybierasz jakość - każde zamówiene jest realizowane w sposób indywidualny. Realizają Twojej papeterii zajmie się profesjonalny grafik, który przygotuje dla Ciebie projekt i wizualizację.
Jakość Posiadamy nowoczesny park maszynowy obsługiwany cyfrowo. Każde zamówienie jest przez nas sprawdzane pod kątem jakości wykonania na kolejnych etapach realizacji. Działamy w branży weselnej już blisko 12 lat w trakcie których zrealizowaliśmy ponad 60 tysięcy zamówień!
Zawsze na czas Priorytetem jest dla nas dostarczenie zamówienia na czas. Dlatego prosimy o podwanie daty podczas składania zamówienia oraz zwrócenie uwagi na czas realizacji każdego z produktów. Sprawna komunikacja między nami, a Tobą (mailowa lub telefoniczna) to podstawa!
Bezpieczna wysyłka Każda przesyłka jest przez odpowiednio zabezpieczona wewnątrz i na zewnątrz. Przesyłki wysyłamy tylko sprawdzonymi firmami kurierskimi - DHL, GLS oraz InPost. Swoje zamówienie możesz również odebrać od nas osobiście - zapraszamy na kawę :)
Personalizacja zamówienia
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy specjalny komunikator on-line do kontaktu z grafikiem realizującym Twoje zamówienie. Zobacz przykładową rozmowę z grafikiem Po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu 24h) otrzymasz na e-mail specjalny link do komunikatora, gdzie będziesz ustalać szczegóły projektu bezpośrednio z naszym grafikiem. Prosimy o nie wysyłanie wiadomości bezpośrednio na naszą skrzynkę e-mail, gdyż opóźnia to proces realizacji zamówienia. Już teraz możesz pobrać i uzupełnić formularz personalizacji zaproszeń (grafik poprosi o jego przesłanie w komunikatorze). W cenę produktu wliczony jest jeden projekt. Istnieje możliwość wykonania kilku, dodatkowych projektów (np. zawiadomień; dla rodziców/świadków; w języku obcym). Wiąże się to z pokryciem opłaty projektowej: 15,00 zł dla każdej z wersji.
Uzupełnione materiały prześlesz do nas w komunikatorze. Tam też otrzymasz wizualizację swoich zaproszeń. W ciągu dwóch dni roboczych przygotujemy dla Was projekt i prześlemy go do Ciebie. Przesłany projekt akceptujecie lub zgłaszacie nam poprawki, które nanosimy i również przesyłamy do wglądu. Po akceptacji projektu zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegółowe informacje dotyczące personalizacji znajdziecie w formularzu.